ben çok güzel yenı ıngılızce bi proje ustunde çalışıyorum
tık başı 0,5 ytl cıvarı verıyor ama hıtım yok
daha doğrusu sayfamda yok
elimde dokumanlarım araştırmalarım hazır ama html kasmak cok zor iş ya
cok emek ıstıyor


bu arada rahkas abım sen konudakı b sınıfı kısmı sıl istersen
bunu bılmeyenlerde var
ıkı gun sonra herkes pahalı keywordlere ıframe açmaya başlar