Projelerimize sayfasına bakarsanız orda Tv programlarımızda mevcut. ama sizin için program üzerinde de forumun kullanılmasını sağlayan bir program yazılabilir.forumun bazı bölümlerine girebilecek. mesaj vb.. fonksiyonların kullanılabileceği..
böyle bir programda vardı diye hatırlıyorum...birden fazla forumu aynı programda toplamışlardı.
aynı o tarz bir yapı...