command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site sınırı yok ama tedbir olarak ben 3-4 siteden fazla bir hesapta tutmam, banlanınca hepsi gider.

imkan varsa birkaç hesap açıp siteleri hesaplara dağıtmak iyi olur.


ama nasıl yöneteceksin bir bilgisayardan. iki ayrı hesabı?