zuhahaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar bide 2 siteye kod ekledim diyelim..

adam girdi bi sitedekine tıkladı.. sonra öteki sitedekine tıkladı.. ikisi için para verirmi? yoksa 1 i geçersizmi sayılıyor ?
Geçersiz sayar

+ Bu senin için Ban Sebebi olabilir.

Saygılar.