ya bırak allahını seversen saçmalıyosun madem öyle açsaydınız bi taraftar sitesi.

burada forumtryi savunacağım diye milletin önünde sen kötü duruma düşüyorsun.

o forumun tartışılacak bişeyi yok ama bana imzamı bile değiştirtecek kapasitede.