ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
Paramı versinde mahkemeye veriosa versin Buluruz bi tanıdık..
Ehuehe.
Malatyasporlu : Bu arada kapının önüne koymuşlar bizi malum forumdan Msn'de bi ara selam verde sana kullanıcı adı verem
yok be sıkıldım artık oradan zati kimse yok

senin dediğin gibi kumda oynayanlar orda , ama yinede yeni bi hesap için başvurdum

ne olur ne olmaz bakarsın lazım olur