neo adlı üyeden alıntı:
Bülent BinBaş gibi gireyim olaya.

bi dagga bi dagga

MEdyaya nasıl çıktı diye soranlar olabilir linki vertim

http://www.sabah.com.tr/2005/10/18/gun104.html

Puhahahahahahahah gülmekten karnım ağrıdı

Yorumsuz..... Ayrıca turkforumun cookie süresi neden 2-3 saat delikanlı gibi 15 dk nie yapmıyolar?