Doğruyu söylemek gerekirse var, irc'de falan iyi muhabbet ederiz. Eğer banlanmadıysan, tarafsızsan sana sözüm yok SYMPHONIC. Fakat 250 bin civarı üye olunca binlerce banlı üye de olmuş oluyor, reklam yapanlar, küfredenler vs, bu binlerce adam sonra yüzlerce forumda, şekilde de görüldüğü gibi, kin kusuyorlar Senin gibi tarafsız olanlara sözüm yok SYMPHONIC yanlış anlaşılmasın