muhattap olmam ki banlasinlar beni ama senin maşşallah pek bi samimiyetim war sanirsam.

ben forumTRden alakasiz biri olarak dişardan gördüklerimi tarafsiz olarak yaziyorum .. arastirmaci gasteci Symphonic