orhanbaba gereksiz bilgileri durup dururken ne amacli teşhir ediyorsunkine. kime ne hostcudan. orda ileri bilgi sewiyesine sahip biri anca ego tatmini için durur çünkü ona bişey kazandirmaz o forum bastan dediğim gibi anaokul cocugu zihniyetine sahip insanlar toplulugu. forum yeniden acilip da eski db durursa bol bol c/p yapar beraber güleriz burda. ayrıca site sahiplerinin de bu bos zihniyetli insanlarin üstünden para kazanmasi ayrica rahatsiz ediyor beni.
Kos; farkındaysan forumTR nin kapanmasindan cok forumtr nedir ne deildir tartismasi bu.