Aslında Joomla Templatesi Yapmak o Kadar Zor DeğiL Sadece Biraz Photoshop veya Fireworks veya Bir Grafik Editörü İle Joomlaya Uygun Bir Template Hazırlayacaksın Export Edip Dreamweaverla Açacaksın Joomlanın Dreamweaver Eklentisi Vardır Onunla Modül Pozisyonları Ayarlayacaksın ve Birde Joomlanın Gerekli Olan Css Yazdın Mı Tamamdır. Geri kalan Şeyler Senin İsteğine göre saten şekkillenecektir. javascript vs vs eklemeler falan ister eklersin ister eklemessin ama yapılışı basittir joomla temalarının
ilgine tşk. doğru söylüyosun ama gerçekten uğraşacak zamanım yok site için bile uğraşamıyorum saat gecenin 1 oldu şuan ve ben daha yeni işten geliyorum