Türkiyede forumtr.com büyük forumlardan birisi
Burda zaten farkındaysanız açılan Başlık "Forumtr kapanmış" "vbulletin lisansı" yüzünden.
Yani soru sorulmuş cevap zaten verilmiş biz daha neyi konuşuyoruzki ?*?
forumtr.com birçok iyi özelligi oldugu gibi
birçok da eksigi olan bir forum
dengesiz insna cok mesela hackerler sözde hepsi toplanmış agır amcamlar, fakat iyi bilgiler milletin aradıgı bazı dokumanlar vs. de mevcut orda. Onun için kimse kimsenin avukatlıgı yapmak zorunda degil.Biz suanda r10 damıyız işimize bakalım burayı güzelleştirmeye bakalım ve lütfen saygı ve sevgi çerçevesinde konuşalım.