ben şahsen ordan hiç faydalanmadim.. oranın beğendiğim tek yönü güncel olması. ama gel gör ki cocuklar ve cock kafali yetişkinler.. artik düz duvara tirmanacak kadar azmış insanlarla dolu .. geneli boş muhabbet olan. senin benim gibi bilişim üstüne ciddi calismalara gircek kişileri genç beyinleri boş işlere iten bi site. bence türk internete darbe vuran bi siteydi. saçmalıktan öte gidemedi. zaten bi forum ancak o şekilde bu kadar büyük hale gelebilir. küçük olsun güzel olsun görüşündeyim. örnek : r10 fazlamesai ceviz vs..