mail atmama gerek yok zaten site sahibiyle msn de konuşuyoruz:
ve hala seri yalan atmaya devam ediyosun
o adam sadece 1 tane server kullanıyo kullandıgı ikinci server sadece depo mahiyetinde dosyalar falan indirtiyo onuda kapadı bu ay