Paul Sr adlı üyeden alıntı:
rootie kardeş, chat sitesi orası, forum değil. forum; tartışma platformudur.

Rootie değil RooT, lütfen hitapları düzgün yapalım ben sana saçma bir isimle hitap ediyormuyum?

sen chatte ısrar et ben ne desem inanmayacan zaten bilen birileri gelip söylesin belki ozaman inanırsın.