bir kac kere ziyaret ettim siteyi, gercekten bizleri, yani Turkleri kucuk duruma dusurecek birsuru sacmalik vardi (pornografiden tutun da *****'e kadar). vatan millet sakarya niye yapilir ki simdi sitede bayraklarla, daha da kucuk duruma dusuyor o chat sitesi...

ingiliz hokumeti mi kapadi? gecin arkadaslar artik bunlari...
benim inandigim bir soz vardir: kazanmak icin essegin kulagina su kacirmayacaksin, kacirirsan kaybedersin. iste olan biten bu.

Elbette ki sitenin sahibi arkadasin iyi olmasini isterim, umarim yeni forum lisansiyla daha hakkaniyetli - daha seviyeli ve uyeleri yonlendirici bir icerige kavusturur sitesini.