Neyse arkadaşlar bulduğum bütün googletabları denedim neyse sitenin yarısı çalışıyor şu anda. Lazım olan şeyler çalışıyor. Gerisi biraz beklesede olur. Ben dişçiye gidiyorum stresten dolguyu düşürdüm. Felaket ağrıyor. 7 saattir kıvranıyorum.