Merhabalar arkadaslar forumunuzu bir arkadasim sayesinde buldum ve inceleme firsati buldum. Hepinize merhaba. Arkadaşlar şöyle birşey yapmak istiyorum. Bir tane joomla ile web sitesi hazirladim. Autocad de çizim bölümünde sayfayı enine ve boyuna bölen (kursor) bunu web sitemde nasıl kullanabilirim. İnşaat firması oldugu için böyle bir efect verirsem çok dikkat çekici olacak. Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.