Konu
Telekom Protesto
03-11-2005, 21:11:54
#5
SeVeRaL
Ben siteme üst tarafa banner ekledim ayrıca uzunca bir yazı yazdım haber olarak... Sessiz kalmamak lazım haklısın..
zeynelkoc, bazen boş boş konuşuyosun.