dorm adlı üyeden alıntı:
ben maya kulelerindedeki citibanka gittiğimde hesap açmadıklarını ve çeki başka türlü tahsil edemeceklerini sölediler. bende kargoyla yolladım ümraniyedeki merkezlerine 0 komisyonla hiç ilgilenmeden 2 haftada bozdular
geçen ay bende öyle yaptım ama 100kuruş kaçtığı için bu ay töbe ettim USD aldım bu seferde kuru düzeltmişler. Gerçi adsense-tr ile gararetli mailleşmeleriminde kesin faydası olmuştur
Birde şöyle bi durum var. Çeki erken almanız sadece 1. ay için geçerli.
Ondan sonra her ay 30gün bekliyorsunuz ister 1günde ister 3haftada bozulsun
Üzerinde biraz düşünün anlıcaksınız ..