EmiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman abi dur ya en nefret ettiğim şey
Kafamın çok iyi olması rakı ile birayı karıştırmış olmam lazım kusmak için...
oyyy oyy erkeğe bak rakıda içiyor