Konu
Telefon Önerisi..!
28-01-2007, 23:33:11
#3
Mesut Dadas
Üyeliği durduruldu
Motorola var
İlk çıktıgında ben almıştım çok güzeller 5 milyona falan bulursun
Hem araban varsa kalas sorunuda çekmessin
Ayrıca telefon her yerden çeker kucuman bir antenide var