Konu
YTL 'de kararsız olanlara...
01-11-2005, 05:21:57
#5
bulent
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bide tam olarak hangi veznede işlam yaptırdığını söylermisin. yoksa kambiyo bölümü gibi ayrı bir bölümdemi işlem yaptırdın.