dolandırıcılar r10 u karalasa ne olur. burda istedikleri gibi at koşturamıyorlar tabi karalarlar. delille ispatlanmış bir sürü kişi şikayetçi olmuş hala konuşuyorlar yuh yani.

kusura bakmasınlar yönetici arkadaşların hiçiri bu forumda dolandırıcıları tutmuycaktır. hepsi banlancak foruma girişleri engellencektir.