o ad.yieldmanager denen allahın belası site war ya. piyasadaki butun spylı reklamları onlar werio. screensaverlar smileyler vb. resmen bela birşey.werdigin adreslere bilerek girdim we olacakları merak ettim. adawarein adwatchı bas bas bagrınmaya basladi slsys.exe windowsupdate 32 adı altında baslangıca eklenmek istiyor gibisinden. arkasından spybotun tea timeri girdi devreye bu başlangıca yazılmak istiyor die.. adamların yaptıgı resmen serefsizlik...