turkweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş ben 19 unda banlandim odememi yattigi gun 800 ytl sini cektim limit oleymiş bugunde gittim kalan 600 u cektim sorun yok yani
Sen nasıl bu kadar para kaznıyon ?