Konu
TurkVB Açıldı!
27-01-2007, 09:45:30
#16
emucu
üye oluyorum.
lisanslı ve lisanssız üye nasıl ayrılacak onu anlayamadım.
birde üye olurken şu imagemitnick i farklı versiyona çevir abisi 5 keredir deniyorum yanlış yazsınız diyo çok okunaksız :S