üye oluyorum.

lisanslı ve lisanssız üye nasıl ayrılacak onu anlayamadım.


birde üye olurken şu imagemitnick i farklı versiyona çevir abisi 5 keredir deniyorum yanlış yazsınız diyo çok okunaksız :S