Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İlk mesajımda 3- Ekteki reesim de dedim.FAkat resimi koymayı unutmuşuz.
Buyrun arkadaşlar diğer bir cpanel istatistiği.
Bunu ben pek anlamadım.
Anlayan arkadaş iyimi kötümü söylerse sevinirim.
Belki bw işine burdan başka bir şey de denilebilirmi acaba?
Sayfa gösterimi felan...