_D.m.X_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş bende web tasarım işi yapıyorum dedim sadece...
tamam kardeş yap allah işini artırsın ona lafım yok ama başlığımı birebir kopyalamasan daha iyi olurdu..