Cpu yemesi tamamen lisansından kaynaklanan birşey
İlk lisansız vbulletin kurdugumda forumda ne üye ne fazla konu olmamasına ragmen aylık 20-30 bw yiyordu lisans aldım server değiştirdim hayal kırıklıgına ugradım