lisans yoksa daha esnek 1 servis sağlayıcısına geç derim
affetmekyok başka sunucuya geçmeside çokşey değiştirmeyecektir... yavaşlama ziyaretçilerinide rahatsız eder bence eklentileri takip ederek 3.5.4 den devam etmendir..... 3.6.X serisine göre daha iyidir mümkün olduğu kadar az hack kullan ve hatta plugin ile yüklenenlerden hiç kullanma ...