Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@Holyboy
Haklısın. Tasarım konusunda çalışmalar yapıyorum. Olabildiğince sade bir hale getirmeye çalışıyorum.
Tümünde arama yapma işlemi konusunda çalışmalarım sürüyor sanırım hafta sonuna kadar o konuyuda çözmüş olurum.
Öneri ve eleştirilerin için teşekkür ederim.