@Holyboy
Haklısın. Tasarım konusunda çalışmalar yapıyorum. Olabildiğince sade bir hale getirmeye çalışıyorum.

Tümünde arama yapma işlemi konusunda çalışmalarım sürüyor sanırım hafta sonuna kadar o konuyuda çözmüş olurum.

Öneri ve eleştirilerin için teşekkür ederim.