Konu
ocak ödemesi yattı
25-01-2007, 12:47:53
#5
aLp3r
Misafir
Arkadaşlar aralık ödemesi bu yanılmayın lütfen...
Ayrıca benim param daha halen yatmadı işbankasına kanser etti bu işbankası beni 3 kilo verdim bugün