Arkadaşlar bir vbulletin forumum var ve dewamlı scrpitle başım dertte ikide bir fazla cpu yiyormuş ve bundan dolayıda hosttan suspend yiyorum scriptin kasmaması için napmalıyım bilemedim bi kaç plugin dışında neredeyse hepsini kaldırdım ( en fazla 5 ) neden oluyor bilemiyorum ve de üstadlardan bu konuda yardım istiyorum ...

Bu arada lisanssızım