Ben adamla aynı yerde bulundum hackledikleri siteleri okuyordum. Ben hacker değilim sadece okuyorum. Saçmalık geliyor. Başkasının emeğine zarar vermek kimsenin hakkı değil. Türkiyede 5 tane hosting şirketinede geçen sene unideyken girmiştik. Benimde vardı birinde hostingim. Sonra taşıtım. Hiç birine bişi yapmadım zaten yapmam. Haberde vermedim. Bizim ülkemizde açığınız var diyip haber verdiğinizde suçlu muamelesi yapıyorlar. hiç birini tek tek hacklemiyorlar.
Bi yerden ufak bi host alıyorlar. Sonra o hosting üzerinden makinenin açıklarını deneyip girmeye çalışıyorlar. Girerlerse bilgileri alıyorlar. Istedikleri siteleride kapatıyorlar..
Yani günün anlam ve önemi için kısa bir not: Güvenli olmayan yerlerden hosting almamak lazım.