Bana msn adresini yollasana yardımcı olayım sana.
Dosya vermem gerekli.

Yada 5 dak. bekle dosyayı bulup eklenti olarak atayım.

Edit: Dosyayı ekledim.İçinde onar.php dosyası var.Bunu forum dizinine at.

Sonra www.forumadresi.com/onar.php diye bağlan.Ayarların gelecek alt bölümde forum bağlantı yollarını hepsini üstlerindeki varsayılanalra tıklayıp düzelt ve kaydet.
Bunları değiştirmek için setting.php ve setting_bak.php dosyalarının chmod 777 yapmalısın.

Aynı sorunu bende yaşamıştım.