agabey'in korosunun forumunun yönetimini ben üstlendim

forumu başkja bir firmaya taşımam gerekti. her zaman yaptığım gibi ftp'den ve phpmyadmin'den yedeği aldım, ftp'den yedeği yükledim yeni db bilgilerini girerek ve sqlş yedeğini latin1 olarak yükledim

ama hiçbir zaman olmıyan bir sorun oldu yeni yerde
Alıntı
Varsayılan temanın dizin yolu yanlış, lütfen düzeltmek için bu yazıya tıklayın.
diyor her temada ve hiçbir tema çalışmıyor, temaları görmüyor nedense..

tema olarak dilbermc kullanıyorum incelermisiniz lütfen: GiriÅ� Yap teşekkürler..


lütfen 0 smf kurup sonra atın demeyin öyle yapma şansım yok.. hep çalışırdı bu sefer sorun var bu sorunu bulmaya çalışıyorum sadece

bu arada bu server cpanel değil directadmin alakası olabilrimi