Konu
kraloyun niçin adsense kullanmıyor ??
24-01-2007, 11:05:09
#7
menes
Ewet radminin cevabını pusuda bekliyorduk
Şimdimi sordun RAdmin acaba ?? Yada gerçekten prensip mi acaba ?? Prensipse niçin daha önce kullanmış yeni prensipmi??