cross sana katılmıyorum.
reklam gelirleriyle google da oynuyor. yani reklam veren tık başıan diyelim 0.3$ veriyorsa bazen aynı sitenin tıka 0.03 dolar alabilirsin. google ın kendi politikası bunun sebebini bilmiyorum %100 oyle olduğunu ıspatlıyamam ama oyle olduğuna adım gibi eminim. olay sadece reklam verende bitmiyor yani.