ya kimin şeyi daha büyük meselesi yapmaya gerek yok olayı. yabancı sitelerin daha çok kazandırdığı ne yazık ki doğru bişi.

@örümcek,
senin kullandığın "niye uğraşayım ki tr site (çöp site) yapmaya." tabiri çok ağır olmuş. sanki ülkemizi kötüler gibi olmuş. o yüzden -rep verdim ben.
benim şu anda para kazanmadığım türkçe sitelerim var ama insanlara faydalı oluyor bir şekilde. en azından faydalı bişi yapmış oluyorum.

onun dışında kaliteli bi site açıp oldukça fazla paralar da kazanabilirsin tr sitelerden. ama uğraşmak gerekiyor..