ya hile eskiden çok yaptım bende. açtığım her 4 hesaptan 1isinden para alsam yetiryordu ama hep diken üstünde oluyorsun. sonra bıraktım hile işlerini. işim olmaz artık. şakır şakıra neyi hakediyorsam sorunsuz alıyorum paramı artık. düşünmüyorum ban fln. yok öyle bi sorunum çünkü. ha şu an belki diyelim ayda 10 kuşur kazanıyorum, hile yaparak 30 kuruş kazanabilirim ama diken üstünde olmaktansa heray sonu yaklaşırken onu düşünmektense 10 kuruşa razı geldim.