Simasher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi editörlük açılsın başvurucam hemen..Bulabildiğim kadar çok kategoride...Sonra bütün türkleri onaylayıp yabancılardan para isticem ne akıllıca dimi
Pek de akıllıca değil! Hatta bu yüzden birçoğumuz şikayet ediyor. Ama maalesef adamlar ince eleyip sık dokumak zorundalar, herkesi editör alıp millete para karşılığı iş yapmasın diye!..