Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar, amacım satış baltalamak değil ancak birşey sormak istiyorum... Aylık 100 dolar civarı kazanabiliyorsanız site üzerinden, neden 500 YTL ye satmak istiyorsunuz ki? Yani demek istediğim, 3 ay hiçbirşey yapmasanız o parayı alacaksınız... Yada neden fiyatı 1000-1500 gibi belirlemiyorsunuz....
Kişisel bir soru değil aslında, demek istediğim, diyelimki bir sitenin geliri var sabit, site satışa çıkarıldığında ne kadar istenmeli yaklaşık kazanca oranla? Elbette bu çok değişkendir ama diyelimki 100 dolar getiren bir sitem var, onun yaklaşık kaç aylık kazancını talep etmem mantıklı olur satarken?
Saygılar