Reklam verenlerin istekleri dogrultusunda artık reklamlar insan denetçiler tarafından sıkı sıkı denetlenmekte. Eskiden işi örümcekler yapıyordu ve göze batan istatistiksel verileri insanlar inceliyordu.
Google çalışan sayısını bayağı arttırdı. Reklamlar eskisinden çok daha sıkı denetleniyor. Hiç sebeb yokken, siteniz denetçi tarafından içeriginiz yetersiz bulunabilir ve banlanabilirsin. Çürük yumurtaları ayıkladıça prim alan çalışanların oldugu bile söylentiler arasında.

Sırf adsense için açılmış siteler çatır çatır banlanıyor.