T3chn0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gmail ile başwurdum :S
Bende gmail üzerinden başvurmuştum.Üyelik bilgilerimi yazdım sonra e-posta istedi gmail seçip bilgilerimi girdim ve bitti.
Eğer hala böyleyse tamamdır.Yani sonuçta gmail şifreni giriyorsun e-postayı doğrulamış oluyorsun başka maile gerek yokki.Bide onaylanınca yada onaylanmasa mail gelcek bu kadar