karışmayacaktım ama karışmadan olmuyor.
ben burada emek harcayıp sıfırdan script yazıyorum ve 100-250ytl arası para istiyorum. script yazdığım kişiler de itraderde göründüğü üzere memnun.
çalıntı script editleyip satan adam 1000ytl istiosa ben buna dur derim. çalıntı scripti de kötülerim, adamı da kötülerim, çalıntı scripti alan müşterisine de embesil diye mühür basarım.
ayıp ya.. asabım bozuldu walla..