Merhaba arkadaşlar bir domain aldim bana göre güzel bir isim geldi ve bunu AŞK/SEVGI forumu yapmak istedim . Hazır phpbb kullandim. Eksikler var tabikide zaman geçtikçe hem öğrencem bu forum işini hemde forumu geliştircem inş. Öneri/Şikayet/Eleştiri/Karalama vs vs hepsini yapabilirsiniz
www.Asksozleri.net