Ülkenin imajını düşünürsen 20 yıl sonra eline verirler ülkeyi..
imaj imaj imaj.
imaj dediler insan haklarına ters dediler apoyu asmadılar.
ama saddamın 1 gece bitirdiler işini.Nerde imaj.

Yemişler beyinleri imaj diye..