dizaynını adam gibi yapmadığı ve sade + anlaşılır bir duruma sokmadığı sürece msndye girenleri zorla soksada aramaya kullanan çok az olur.
renkleri dandik bi kere insanın içini karartıyor. ben msn yerinde olsam sadece arama için bir domain alırım. bir sitede her .ok varsa hiçbir .ok demektir. tek bir konu üzerineyse iş yapar.
sohbet kelimesi cinselmiş sakın aramayın :P
http://search.msn.com.tr/results.asp...FORM=QBRE&lf=1