BurakH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence fiyatlar o kadarda ucuz değil.Netdireckten bir kere server aldım pişman oldum.Maillerine 48 saat sonra cvp veriyorlar.Format attıracaksan 1 hafta sonra atıyorlar.Ne frewall nede ek bir hizmetleri yok.Alacaksan teklan,ovh(ama ırkçı bir yer),nixcon,the planet,sistemnet, layered . ben olsam buralardan satıs yaparım.




Dikkat:
Netdirekt sunucularınıza 3 dakika içerisinde linux, 13 dakika içerisinde windows kurulur

Adamlara mail atmaya gerek yok çünkü şahane bir panel veriyorlar müşterilerine. Tabii API'de veriyorlar. teknoserver'in paneli aslında NETDIREKT'in apileri üzerinden çalışıyor.

Firewall yok çünkü çok yoğun saldırılarda IPleri direk null0 ediyorlar.

Son olarak, theplanetten satış yaparsan, en küçük paketin herhalde $xxxxx olur Çok pahalı bi DC......